Europska unija
Ulaganje u budućnost
Projekt IPAK sufinanciraju Europska unija iz Europskog socijalnog fonda i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

IPAK – inkluzija, podrška, asistencija, kvaliteta
IPAK, na kraju kad smo sve zbrojili, uključujući i dojmove
Bilo je naporno, motivirajuće, uspješno, dinamično. Bilo je zadovoljstvo raditi na ovom projektu
Zahvaljujemo svim projektnim partnerima na angažmanu pri provedbi ovog projekta.
Posebno zahvaljujemo svim volonterima koji nesebično poklanjaju svoje vrijeme, znanja i vještine pružajući usluge djeci s teškoćama u razvoju i mladima s invaliditetom.
Hvala svim dionicima u lokalnim zajednicama koji podupiru rad naših udruga i angažiraju se pri stvaranju boljih uvjeta za život osoba s invaliditetom u zajednici.
Zajedno možemo postići mnogo, slijedeći osnovne principe projekta
IPAK – Inkluzija, Podrška, Asistencija, Kvaliteta.



































Projekt IPAK u brojkama – rezultati (skraćeni)
Broj održanih modula (edukacije, mentoriranje): 36
Broj osposobljenih sudionika edukacijskih modula: 58
Broj sudionika u projektnim aktivnostima: 247
Broj educiranih volontera: 161
Broj angažiranih volontera: 44
Broj korisnika: 103
Broj volonterskih sati : 1955
03.-05.12.2015.
Aktivni sudionici projekta iz Udruge Pčelice, iz Gospića posjetili su PUŽ i SRCE u Svetom Ivanu Zelini. Cilj je bio saznati što više o aktivnostima ovih udruga i načinu provedbe aktivnosti, nezaobilaznoj administraciji, upravljanju …..
Sudjelovali su i u polusatnoj emisiji na Z1 televiziji, gdje smo zajedno predstavli naše udruge i projekt.IPAK.








Od sredine rujna do kraja listopada u sve četiri uključene udruge održana su po dva mentorska susreta i sastanci dionika u lokalnoj zajednici.
Kontinuirano su pružane volonterske socijalne usluge u svim lokalnim zajednicama.























12.06.2015. – Sastanak dionika u lokalnoj zajednici


22. 05. 2015.
Sastanak dionika u lokalnoj zajednici
Promocija projekta







15. 05. 2015. – Sastanak dionika u lokalnoj zajednici


08. 05. 2015. – Promocija projekta




16.-18. 03.2015.
Gospić
Prvi edukacijski modul za djelatnike i aktivne članove uključenih udruga održan je u Gospiću.
Osim partnerskih i suradničke Udruge u dijelu modula priključili su nam se i predstavnici Likovne udruge ”Lika” i Rukometnog kluba Gospić, te Društva ”Naša djeca”.
Zahvaljujemo Kulturno informativnom centru Gospić i OŠ dr. Jure Turića koji su nam, i ovoga puta, ustupili prostore za provedbu aktivnosti.














17.03.2015. – Promocija projekta u Kulturno informativnom centru Gospić








22.12.2014. Svečano potpisivanje ugovora u prostorijama Vlade RH
Fotografije preuzete s web stranice Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva



29.12.2014.- 28.12.2015.
Jačanje sposobnosti organizacija civilnog društva za pružanje socijalnih usluga

Nositelj projekta:
Partneri na projektu:
Suradnik na projektu:
Posredničko tijelo 1. razine:
Posredničko tijelo 2. razine:
Projekt IPAK usmjeren je na jačanje kapaciteta OCD-a i razvoj modela novih / inovativnih socijalnih usluga
Provedba projekta:
– od 29.12.2014.
– do 28.12. 2015.
– 12 mjeseci
Ukupni iznos bespovratnih sredstava:
749.852,27 kn
Opći cilj projekta:
doprinijeti učinkovitosti i sposobnosti OCD-a u pružanju socijalnih usluga djeci i mladima s invaliditetom i njihovim obiteljima.
Specifični ciljevi projekta:
unaprijediti sposobnosti OCD-a na području Ličko-senjske, Koprivničko-križevačke, Zagrebačke županije i Zagreba za pružanje socijalnih usluga djeci i mladima s invaliditetom i njihovim obiteljima i ojačati međusobnu suradnju OCD-a i drugih dionika koji djeluju u pružanju socijalnih usluga djeci s teškoćama u razvoju i mladima s invaliditetom i njihovim obiteljima.
Aktivnosti projekta:
Jačanje kapaciteta OCD-a
Provest ćemo modularne edukacije djelatnika, članova OCD-a i volontera usmjerene na razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima OCD-a.
Razvoj modela novih / inovativnih socijalnih usluga
Tijekom projekta razvit ćemo nove / inovativne socijalne usluge za djecu s teškoćama u razvoju / mlade s invaliditetom i njihove obitelji.
Suradnja s ostalim dionicima
Dobru praksu i pouke projekta prenijet ćemo na 15 lokalnih OCD-a, te na predstavnike drugih dionika koji djeluju u području pružanja socijalnih usluga, lokalnih vlasti, javnih institucija i poslovnog sektora.
Promidžba i vidljivost
U četiri lokalne sredine organizirat ćemo promocije projekta u svrhu informiranja i podizanja svijesti.
Očekivani rezultati
I. 10 djelatnika i 4 člana aktivna u upravljanju iz 3 partnerska OCD-a i 1 suradničkog OCD-a osposobljeno za razvoj novih usluga djeci/ mladima s invaliditetom i njihovim obiteljima i za daljnje jačanje OCD-a.
II. 60 volontera educirano, a od njih 20 osposobljeno za pružanje novih/inoviranih usluga djeci/mladima s invaliditetom.
III. Educirano 40 članova obitelji djece/ mladih s invaliditetom, a od njih 20 osposobljeno za pružanje usluge međusobne podrške.
IV. 3 partnerska OCD-a imaju neophodnu IT opremu za pružanje nove socijalne usluge.
V. 3 partnerska OCD-a i 1 suradnički OCD započela su s provedbom najmanje 3 nove/inovirane socijalne usluge u svojim lokalnim zajednicama koje je koristilo najmanje 20 članova obitelji i 30 djece/mladih s invaliditetom
VI. Provedeno najmanje 930 volonterskih sati na pružanju socijalnih usluga i najmanje 50 sati na pružanju tehničke pomoći u organizaciji projektnih aktivnosti, a dobra praksa i pouke projekta prenesena na 15 lokalnih OCD-a.



















Projekt sufinanciraju Europska unija iz Europskog socijalnog fonda i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Sadržaj ove web stranice isključiva je odgovornost Udruge roditelja djece s posebnim potrebama ”Put u život”.
10.02.2015.